Voor vertrek - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van koeninzweden - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van koeninzweden - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2011 | Nederland, Rijsbergen

Hoi,

Omdat ik vanaf 14 januari voor 5 maanden naar Zweden ga, wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen die ik daar zal beleven. Om half 8 zal ik vanuit Weeze vertrekken en hopelijk zullen de vrienden van Ryanair me anderhalf uur later weer veilig op Zweedse bodem zetten. Ik zal gaan studeren in Växjö op de Linnaeus University en mijn scriptie gaan schrijven (waarvoor ik waarschijnlijk ook naar Stockholm zal gaan). Daarnaast hoop ik natuurlijk ook veel plezier te hebben daar!

Hej då,
Koen

  • 03 Januari 2011 - 20:42

    Inge:

    Dat plezier maken dat zal jou zeker gaan lukken!! Heel veel succes en lekker genieten. Dan houd ik je via deze site in de gaten wat je daar uitspookt ;)

  • 04 Januari 2011 - 10:53

    Angélica:

    Ik ga je zeker volgen Koen :D!

    En als je nog tips hebt over Zweden, graag!

    Veel plezier en succes daar!

    En ik zie je dinsdag nog even denk ik he ;)

    Xxxxx

  • 07 Januari 2011 - 12:54

    Margriet En Jac.:

    Hallo Koen, langs deze weg willen we je een hele gezellige leerzame periode wensen in het (koude) Zweden. We gaan je zeker volgen op deze site.
    Nogmaals succes.
    Groetjes tante Margriet en Jac.

  • 07 Januari 2011 - 13:41

    :

    Bedankt!

    Angélica:
    Als ik nog tips heb, zal ik ze zeker sturen! En dinsdag ben ik er nog bij hoor.

  • 08 Januari 2011 - 18:02

    Veerle:

    ik zal je ook wel volgen hoor!!:D

  • 08 Januari 2011 - 18:08

    Rosa:

    Mooi geschreven maat,
    Ik zal je ook volgen en gonna miss you
    Hej då

  • 09 Januari 2011 - 21:50

    Eus:

    Millennium gezien/lezen? En zoals ik al mailde: mooi schaatsland!
    lycka till!!

  • 09 Januari 2011 - 21:50

    Michel En Ellis:

    Hoi Koen,

    Maak er een mooie tijd van in Zweden!!

  • 10 Januari 2011 - 16:30

    Oma En Opa Nuenen:

    Leuk dat we zo toch nog contact met jou hebben. Veel succes en...plezier.

  • 10 Januari 2011 - 16:36

    Jorien:

    Veel plezier he koen, Geniet er van

  • 10 Januari 2011 - 20:53

    José:

    Hey Koen,

    Leuk dat we je zo kunnen volgen. We zien elkaar vast nog wel even voordat je vertrekt, maar bij deze alvast veel succes en bovenal veel plezier toegewenst, maar dat gaat vast goedkomen.

  • 12 Januari 2011 - 10:08

    Petra:

    Nu komt het wel heel dichtbij!! Heel veel succes maar nog veel meer plezier! Hoop dat het net zulke lange verhalen worden als bij pim dan hebben we weer iets te lezen haha!


  • 13 Januari 2011 - 08:44

    Ronald En Ingrid:

    Hoi Koen,

    Veel plezier in Zweden, geniet er van.
    Ik hoop dat je aan studeren toekomt, laat je niet te veel afleiden door al dat blond.

    Groetjes

  • 13 Januari 2011 - 18:34

    Johan,conny,stef En :

    Koen wij wensen je heel veel succces in zweden en via jou site houden we jou reisverhalen bij.
    Groetjes van de buren, johan,conny,stef en carlyn

  • 13 Januari 2011 - 22:28

    Ome Christ:

    Koen goede reis morgen. Succes met je studie periode in Zweden. Maar vergeet vooral niet te genieten van decultuur en ........? Volgens mij isdit jouw wel toevertrouwd en laat ons vooral de leuke dingen horen/schrijven. Het gaat je goed!

  • 14 Januari 2011 - 22:09

    Pim Daamen:

    Hey Koen,

    Volgens mij ben je nu in Zweden :p Veel plezier daar en maak er een mooie tijd van! Kan je toevallig niet zo'n blonde Zweedse schone als souvenir voor me meenemen? :D

    Groeten, Pim

  • 18 Januari 2011 - 22:07

    Erwin:

    Hey Supervriendje,

    Gatsiminee: zit ik een heel verhaal te type, klik 'reactie plaatsen', error, naam vergeten in te vullen, het hele bericht weg.
    En nu is ook nog eens mijn supervriendje weg.... :-( komende zondag voor het eerst zonder jou voetballen........ als dat maar goed gaat.
    Gelukkig las ik dat er een grote brede klerekast op jouw kamer staat, jij weet natuurlijk als geen ander hoe dat is om te zijn. Moeha.

    Tot later!
    Gr Erwin

  • 27 Januari 2011 - 21:24

    Michel:

    Hoi Koen,

    Ziet er gezellig uit die feesten!

    Kan jij een club voor Engelaar regelen in Zweden? Dan zit ie ver genoeg van PSV vandaan om nog veel verkeerd te doen hier. En een penalty veroorzaken en eentje missen sjonge jonge.

    Wist jij trouwens dat Atiba Hutchinson bij Östers IF heeft gevoetbald? Östers IF speelt morgenavond om 18.30 uur trouwens thuis tegen Länslaget. Altijd lastig!

    Groeten,

    Michel

  • 27 Januari 2011 - 23:12

    Koen:

    Misschien willen ze hem hier bij Östers wel hebben! Het tweede niveau in Zweden kan hij misschien beter aan;) Ik wist niet dat Hutchinson er ook nog heeft gevoetbald. Haha... ik ga zeker kijken!:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsbergen

Studeren in Zweden

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

Back home

26 April 2011

Vår i Sverige

17 Maart 2011

Lapland, visite (en de rest van de maand)

17 Februari 2011

Dett är vinter och kallt

21 Januari 2011

Eerste week in Zweden

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 19145

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Studeren in Zweden

Landen bezocht: